Η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό από την Ανθούπολη προς το Ίλιον με μήκος μόλις 3,5 χιλιομέτρων έχει αναφερθεί πολλές φορές τα τελευταία χρόνια, χωρίς να μπει ποτέ στην τελική ευθεία προς υλοποίηση.

Η Αττικό Μέτρό στο παρελθόν είχε οριστικοποιήσει τις θέσεις στις οποίες επρόκειτο να κατασκευαστούν τρεις νέοι σταθμοί. Πρόκειται για το σταθμό Παλατιανή, στη συμβολή των οδών Θηβών και Καππαδοκίας, το σταθμό Ίλιον, στη συμβολή των οδών Θηβών και Ελαιών, και το σταθμό Άγιος Νικόλαος, στη συμβολή των οδών Αγίου Νικολάου και Παραμυθίας.

Παρά το γεγονός ότι η κατασκευή του έργου δεν θα ξεπερνούσε τα 300 εκατ. ευρώ, η Αττικό Μετρό πάγωσε την επέκταση της γραμμής 2 δίνοντας προτεραιότητα στην κατασκευή της νέας γραμμής 4 που θα κοστίσει συνολικά 1,45 δισ. ευρώ και το πρώτο μέρος της θα ολοκληρωθεί μετά από μια δεκαετία! Το έργο για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό στην Αθήνα (Άλσος Βεΐκου – Γουδή) τελικά δεν συνδέεται με τις γραμμές 1 και 3, ενώ άγνωστο παραμένει εάν και πότε θα υλοποιηθεί ο αρχικός σχεδιασμός για την επέκταση της γραμμής μέχρι την Πετρούπολη.

Διεκδικούμε την άμεση έναρξη των διαδικασιών για την επέκταση της γραμμής 2 στο Ίλιον αλλά και την επαναχάραξη της νέας γραμμής 4 ώστε ο τελικός της προορισμός να περιλαμβάνει την Πετρούπολη.